Powrót
Konkurs wewnętrzny na kierownika Oddziału Archiwum Emigracji i Muzeum Uniwersyteckiego Biblioteki Głównej
KONKURS
Dyrektor Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu ogłasza konkurs wewnętrzny na funkcję
Kierownika Oddziału Archiwum Emigracji i Muzeum Uniwersyteckiego Biblioteki Głównej
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe archiwalne, preferowany stopień doktora nauk humanistycznych,
- znajomość zagadnień związanych z historią sztuki, nauki i muzealnictwem,
- potwierdzona znajomość języka angielskiego (certyfikat),
- umiejętność pozyskiwania grantów i ich realizacji,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi,
- otwartość na innowacyjne rozwiązania, komunikatywność, dyspozycyjność.
Ponadto wymaga się:
- minimum 5-cio letniego stażu pracy w Bibliotece Uniwersyteckiej,
- gotowości do prowadzenia badań naukowych,
- predyspozycji do kierowania zespołami ludzkimi,
- dyspozycyjności i kreatywności.
Oferta powinna zawierać:
- curriculum vitae,
- propozycje dotyczące funkcjonowania Oddziału,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje,
- list motywacyjny.
Oferty należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@bu.umk.pl do dnia 22 lutego 2019 r. Posiedzenie komisji konkursowej odbędzie się 4 marca 2019 r. a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do końca marca 2019 r.