FAQ
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Zamówienia na publikacje przeniesione do magazynu zewnętrznego realizowane są do 48 godzin, jeśli zostały złożone od poniedziałku do czwartku (do godziny 10:00 w czwartek) włącznie. Wszystkie zamówienia złożone od czwartku od godziny 10:00 do niedzieli realizowane będą w najbliższy poniedziałek, o ile nie będzie to dzień wolny od pracy.
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy (pod numerami (+48 56) 611 43 99 lub 611 47 03) lub wysyłając e-mail na adres informacja@bu.umk.pl.
Nie, zarówno Biblioteka Główna, jak i biblioteki wydziałowe pozostaną otwarte. Prace remontowe zostały zaplanowane w taki sposób, aby umożliwić użytkownikom bieżący dostęp do zbiorów i usług bibliotecznych. Może się jednak zdarzyć, że pojawią się chwilowe utrudnienia, np. hałas lub ograniczony dostęp do niektórych stref. Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować te niedogodności i na bieżąco informować o ewentualnych zmianach.